Nadchodzi MUGO – wydawca muzyczny nowej generacji

Wydawca nowej generacji może zmienić rynek muzyczny w Polsce. Twórcy MUGO stawiają na interes artysty, czyli wydawanie i promowanie twórczości z zachowaniem jego wolności oraz praw. Nowatorski pomysł łączy nowoczesne narzędzia i ponad 20-letnie doświadczenie specjalistów polskiej branży muzycznej.

MyMusic ujawnia więcej informacji o pomyśle zapowiadanym od wiosny hasłem #IdzieNowe. MUGO zaproponuje bogatą funkcjonalność, elastyczne warunki współpracy, dostępność dla każdego i szerokie spektrum możliwości związanych z działalnością około artystyczną twórcy.

- Po ponad 2 latach pracy nad najważniejszym projektem w dziejach MyMusic mamy już cały software – cieszy się Remigiusz Łupicki, właściciel MyMusic – Nie mogę się doczekać oficjalnej premiery, która tuż tuż. Zmierzyliśmy się z tak zaawansowaną technologią, że potrzeba było trochę więcej czasu niż przypuszczaliśmy. Jednak praca kilkunastoosobowego zespołu z działów IT i prawnego MyMusic przyniosła efekt i za chwilę zaprezentujemy jego pełnię – zapowiada Łupicki.

MUGO zapewni szeroką dystrybucję – cyfrową i fizyczną. To oznacza możliwość pojawienia się w serwisach Spotify, Tidal, TikTok, YouTube, YouTube Music, Apple Music, Google Music, Deezer, a także w nawet 900 sklepach i punktach sprzedaży płyt w Polsce. Do tego dochodzi e-commerce, pomoc przy produkcji muzyki oraz silny marketing i promocja wspierana m.in. optymalną komunikacją z dziennikarzami przez newsroom czy system newsletterów.

MUGO to również dostęp do rozliczeń i raportów, który ułatwi przejrzystą dokumentację i terminowe płatności. Ważnym elementem jest też merchandising – oferta rozwijania kariery dzięki współpracy z MerchIt oferującym nie tylko stworzenie własnej kolekcji ubrań, ale także innych spersonalizowanych produktów.

MUGO skierowany jest do każdego, kto chce odważnie rozwijać karierę oraz stawia na niezależność. Dlatego nie będzie długoterminowych, wiążących artystę umów. Szeroka oferta będzie dostępna w przejrzysty, ułatwiający współpracę sposób. Wszystkie narzędzia do zarządzania karierą będą dostępne w jednym ręku.

Pod koniec lipca ujawnione zostały nazwa i logo MUGO. Działają też profile marki na Facebooku i Instagramie. Uruchomiona została również  strona www.mugo.pl, na której wkrótce pojawią się docelowe funkcjonalności wydawcy nowej generacji.

Powiązane materiały

Wojciech Paszkiewicz z wyjątkowym singlem 'Serce Gotowe'

„Serce gotowe” to debiutancki singiel Wojciecha Paszkiewicza. 21-latek, z Marek koło Warszawy od zawsze marzył o muzycznej karierze i wielkich scenach. Życie jednak napisało mu zgoła inny scenariusz. Kiedy miał 19 lat, zdiagnozowano u niego raka kości, który dotyka głównie dzieci i osoby młode. Premiera cyfrowa singla już 14 kwietnia 2022 roku.

12.04.2022
Polityka prywatnościWebsite by p3a

Używamy plików cookie

Ta strona używa plików cookie - zarówno własnych, jak i od zewnętrznych dostawców, w celu personalizacji treści i analizy ruchu. Więcej o plikach cookie